torstai 8. toukokuuta 2014

Lisää mietteitä

Aamulla herään iloisesti yllättyneenä, ei sada vielä.
Lapset lähtevät kouluihinsa hyväntuulisina.
Minä löntystän koiran kanssa pikku lenkille punaiset feikkikroksit jalassa, pyjamahousuissani ja toppatakki päällä. Kevät tulee ja minä olen valmis!

Töissä teen töitä ja alkaa sade. Ei yllätä.
Ovi käy ja teen kaupat. Juodaan kahvit ja päätetään voittaa lotossa.. nooh, mikä tahansa veikkauksen peli käy. Annetaan anteeksi Akaan miehille. Pieni summa se olikin, sieti mennä. Mutta onneksi voi jossain olla hyväonninen naapuri.

Puhelin soi ja teen kaupat. Tietokoneellakin yritän, huomenna olen viisaampi. Kiirettä pitää, jään tunniksi ylitöihin ja hymyilen. Kiva kun on kiirusta.
Ihania ihmisiä!
Työkaverin kanssa parannetaan maailmaa, tai ainakin osaa siitä, ja kyllä se vaan korjaantuu.

Kotiin ja koira sekoaa...tiedän, olen myöhässä...tulin kuitenkin, kiva kun olen odotettu!

Pitkä ilta kun lapsella on paha mieli. Kuuntelen, jaksan, kestän, lohdutan. Otan kainaloon, silitän hiuksia, äiti tietää ja ymmärtää ja jaksaa ja kestää. Olen sinua varten. Teen kattilallisen popcornia, katsellaan Arrow. Lapsikin menee nukkumaan hymyillen, olo helpotti. On ihanaa olla äiti.

Pönttöuuni on lämmin, saan pellit kiinni. Viimeisiä kertoja, syksyllä sitten taas. Liiteri ei ole tyhjä, kiva tunne siitäkin.
Hyvät yöt puhelimitse miehen kanssa, huomenna nähdään!

Huomenna on paljon tekemistä, kivaa!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu